marți, 27 decembrie 2011

Nimeni, nu poate sa imi ia ce am ♥

Intotdeauna am vrut sa gasesc o definitie clara si logica, a iubirii, insa mi-am dat seama ca fiecare o simte in moduri diferite,si o ofera total diferit de 'x' sau 'y'. Iubirea este rabdatoare, iubirea este binevoitoare, ea nu e invidioasa. 
Toate le suporta, toate le crede, toate le spera, toate le indura. 
Iubirea nu inceteaza niciodata . 
Fiecare clipa alaturi de 'EL', te face cea mai fericita persoana,si totul e roz in acel moment. Nu mai conteaza nimic,absolut nimic. 
Arzi doar de dorinta. 
De dorinta de a fi singuri. De a va simti. De a va atingele buzele reci dupa o zi de iarna, o imbratisare care te face sa uiti ca au existat probleme,sau ca exista, un cuvant dulce sa uiti de orice! 
Dragostea e ca o scanteie. Nepieritoare.
Cand am avut nevoie ai fost aicii, parca ai fi stiut. Tu ai avut cheia inimi mele, ai putut schimba fiecare zi din viata mea, ai colorat-o in mii de culorii, care doar alaturi de tine au prins viata. 
Sunt cea mai fericita! Zambesc zi de zi datorita tie. Am cele mai frumoase zile alaturi de tine. Incep sa simt din nou acele sentimente pierdute intr-un cufar de mult uitat,intr-o camera pustie. Esti sensul viselor mele.
Mi-am pus in cap, sa fiu eu cea care iti lumineaza si tie visele,si orice zi proasta. Sunt sigura ca voi reusi.
 Te am, te vreau in fiecare zi si mai mult, esti zambetul meu,gandul meu, soarele meu, visul meu, steaua mea, noaptea mea, ziua mea, esti totul.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu