duminică, 18 decembrie 2011

Noapte, ploaie, vise.

E noapte . Iti aud pasii . Te simt . Parca te vad. Ma uit in jur. Te caut dar te gasesc doar in gand. Parca vrei sa spui ceva,dar te temi . 
Cum esti cu adevarat ? Cum privesti lucrurile ?
Ce spui? 
As vrea sa nu se strice tot, tot ce incercam sa cladim, intr-o lume atat de imperfecta, sa fim noii cei care nu se prabusesc niciodata, indiferent de momente si de stari .
Te am, in fiecare zi te simt, savurez cu tine orice moment de bucurie, placere, fericire si tot ce exista !
Cred in tine . 
Nu in cei care se numesc "prieteni", si vorbesc doar sa vada daca ma roade pe mine,sau nu . Daca imi pot face rau sau nu,daca sufar,plang sau rad fals. Vor sa creada ca nu mie bine,inca spera sa nu-mi fie bine, dar eu nu am de gand sa iti dau satisfactie, nici tie, care imi erai "prietena", nici celor invidiosi .
Eu sunt bine, da! 
Il am pe el langa mine, si va continua sa fie asa. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu