duminică, 4 decembrie 2011


 Sunt in zile in care parca ma sufoc,zile inutile,in care as face orice nebunie care imi trece prin minte ! Sti ca,as vrea sa fiu totul pentru tine?! Sa fiu doar eu , tu si nimeni si nimic altceva ! Visez. La ce? La noi,la tine,la mine!
Cum pot? Te doresc . Insa am limite. Ce sunt ele? Pai cum ar trebui sa iti explic ?! Vreau sa stiu ca esti doar al meu, sa am pentru ce sa lupt ! sa ma simt sigura de dragostea ta pasionala, vreau ca fiecare dimineata sa fie cu tine,sa sa bem impreuna cafea indulcita cu iubirea noastra . Perfect ! 
Visez,nu? Si la ce imi foloseste?! Nimic ? Cred ca da..
Dar nu !
Gandurile,sentimentele mele nu sunt doar visuri , sunt adevaruri din inima, sentimente pure'.. si da! Vreau sa fiu doar a ta , visez din nou la o dragoste care m-ar putea face sa traiesc 'o nebunie' , daca intelegi .. sti cum vine asta ?! Eu da !
E suficient sa fi aici, sa crezi in ceea ce suntem si atat !
 Restul ar trebui sa vina de la sine ,nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu