joi, 15 decembrie 2011

Vreau doar să-mi iau aripile şi să zbor cu al meu înger .

Am din nou aceea stare prosteasca , care ma face sa mi se umezeasca ochii ,sa cred ca nu exista nimeni in jurul meu care sa imi poarta de grijia, care sa fie aici pentru ca am nevoie ! Trebuie sa privesc din nou spre o raza de soare, sa imi incalzeasca din nou corpul, sa simt ca traiesc, sau pur si simplu .. sa ma faci sa inteleg ca lucrurile nu stau asa cum vor ei, ci cum ne dorim noi .
Gandul meu e mereu la tine, cu toate astea probleme se inghesuie sa vina intr-o lume atat de fragila, in care doar impreuna cu tine, tinandu-te de mana voi reusi sa vad din noua acea raza de soare . Nu as vrea sa ma trezesc sa dimineata si sa nu te mai vad,sa nu iti mai simt mirosul , sa nu te mai ating .. vreau ca sentimentele sa persiste , sa fim doar noi intr-o lume creata de noi .
Te privesc . 
Te simt. 
Te am . 
Te ating.
 Insa singura problema care ar putea exista e ca nu as putea sa ma satur vreodata . 
Nu vreau sa sufoc , cu supra doza de iubire , sentimente si imbratisari insa vreau sa stii ca incepi sa insemni mult pentru mine, ca lumea pe care o cream atunci cand suntem impreuna, e fascinanta, si devine din ce in ce si mai frumoasa .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu