duminică, 4 decembrie 2011

Timpul ne-a maturizat sis', poate prea repede. Insa cu reguli stricte!



Cum e ea ? Si ce simti ?
Iti mai aduci aminte sis',cum era acum 3 ani?dar acum 1 an ? dar acum cateva luni?
Ne lipseau multe acum 3 ani , apoi incetul cu incetul am inceput sa vedem lucrurile altfel..am inceput sa pretuim mult mai mult anumite lucruri,sa vedem lucrurile care trebuie vazute! nu cele care ne fac unii sa le vedem ..
Acum 2 ani eram boboace,si credeam ca toata lumea e a noastra,cu toate ca nu stiam nimic despre viata,despre iubire si tot ce ne inconjoara. Am devenit un ocean an cunostintei de sine',cu dorinta enorma de a cunoaste lumea,de a iubi si de a trai !
Acum 1 an ,lucrurile stateau  un pic mai bine poate,doar totusi atat de diferit ! Si sti de ce zic asta sis'? Abea atunci incepusem sa vedem lucrurile urate,grele si tot ce nu e convenea ..eram in stare sa facem tot pentru cineva care poate nu avea rost,care nu merita,insa am riscat! De ce ? Iubeam . E adevarat ca prima iubire adevarat nu se uita niciodata,simteam ca 'EL'este persoana cea  mai potrivita,ca ne completam reciproc,ca nimeni si nimic nu ne va desparti.Au existat piedici,am luptat.Am plans. Am ras. Am dezamagit. Dar cu toate astea am iubit din toata inima ! Nu ne mai trebuia nimic. De ce sis? Pentru ca aveam totul,il aveam pe el.Acum ne dam seama ce copile eram intr-un fel sunt invidioasa pe unele sentimenete de atunci,pe unele trairi care ne faceau inima ne trasalte de fericire .
Si acum cum suntem draga mea sis?
Stii? Esti hotarata?! Poti ?! Invingi?! Treci ?! Iubesti?! Lupti?! Nu uiti? Te doare?! Pasiune?! 


Da! Suntem atat de diferite,atat de mature,si ma intreb oare de ce? Timpul ne-am maturizat mult . Foarte mult. Pentru ca am fost la baza unei dezamagiri,sau am fost luate de proaste,si poate nu e doar asta ,dar ne-a durut! Traim cu mai multa intensitate fiecare secunda,minut,ora pentru ca acum stim ceea ce trebuie sa pretuim,si avem reguli bine stabilite . Traim si acum momente in care ne ambitionam sa avem totul,sa nu ne pese de ceea ce zice lumea,si sa fim mereu cu capul sus,cu un pas inainte..sustinandu-ne una pe cealalta!
Este important felul in care iubirea apare,si ce se intampla intre tine si 'EL'. Iubirea nu vine sa bata la usa sa iti zica"eu sunt iubirea! ma primesti in viata ta? as vrea sa te iubesc!" nuuuuu ! Ea vine cand e nici nu te astepti,vine pe nepregatite,si te face sa ai un zambet imens,sa radiez de fericire,sa fie 'EL' tot ce iti mai trebuia , si sa nu mai duci grija zilei de maine pentru ca sti ca are cine sa aiba grija de tine,insa cu toate astea sis',stim ca primele iubiri nu se uita niciodata .. chiar daca vin altele ...
Noi ne-am maturizat poate prea repede,nu cunoastem inca tot , dar poate ca ne si ferim de unele lucruri,care inca ar putea sa ne doara,dar noi suntem aici! Una langa cealalta sis', mereu impreuna, mereu profitand de clipele impreuna,si de fericirea de care avem parte.. Te iubesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu