luni, 19 decembrie 2011

N-am cum să uit prima noastră întâlnire şi nici privirea ta care vroia să spună multe.

Era intr-o seara, fiind putin obosita, plictisita si fara chef de nimic,am zis ca un prieten in plus nu strica niciodata! 
 Ai venit, fara sa ma astept sigur ca e asa.Erai in fata mea, inima parca imi crescuse, ochii imi luceau, avem un zambet larg, plin de entuziast.Cred ca erai persoana cu care puteam vorbi, cu care poate aveam nevoie sa vorbesc.Nu aveam starea necesara, si nici-o obligatie de nimeni.Simteam ca vreau sa te iau in plina strada de mana, si sa iti zic ca esti cel mai dulce, si ca imi placi, insa aveam aceea teama ,de a nu parea penibila..
Nu cred in dragoste la prima vedere, mi se pare ceva care vine zburand si tot asa pleaca, dar aici a fost ceva, ceva care a venit fara sa fie chemat, sa anunte sau sa strige ! 
Intr-o clipa buzele mele tanjeau dupa ale tale, mintea mea era atenta la fiecare gest de-al tau, ochii mei nu mai vedeau nimic altceva decat pe tine, persoana dulce, tandra, calda din fata mea, care ma facea sa ma simt minunat . Simteam nevoia de a te simtit, vroiam doar sa ma iei de mana si sa imi zici, "Roxi , sunt aicii,pentu orice". Aveam nevoie de o imbratisare, erau secunde in care ma simteam atat de singura, atat de ..habar nu am cum.Incepeam sa simt ca vreau sa te ating, sa te am si sa incep sa te pastrez . 
Sa nu te poata inlocui nimeni, vroiam sa fiu doar eu cu tine intr-o lume a noastra . 
Ardeam de dorinta de ati simti buzele care erau usor calde, parca te simteam cum tremuri, cum in gand spuneai si tu aceleasi lucruri . 
Pe zi ce trece imi intri in suflet si mai mult . Fiecare vorba de-a ta imi face inima sa bata mai tare . 
Multumesc pentru fiecare zambet oferit pana acum .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu