duminică, 11 decembrie 2011

Poti sa spui ce vrei , ti.am zis .

Stiu, stiu ca sunt judecata . Insa asta nu ma afecteaza ,absolut cu nimic ,pana la urma e viata mea,si o traiesc asa cum vreau . Nu esti nimeni, pana la urma sa te bagi in viata mea si sa imi explici mie cum sa traiesc .
La urma urmei ce te afecteaza pe tine? Ca pot? E invidie , te asigur .
Fiecare face ce ne duce capu'pana la un moment dat . cand e momentul? Cand dam noi insine cu capul . Daaa ! Si ne doare , insa avem putere sa ne ridicam doar daca avem pe cineva langa noi spunandu-ne :Sunt aicii, imi pasa ! Si ce mai conteaza in clipa aceea ? Doar EL .
Poate ti se pare penibil ,dar de data asta e pe bune, nu ma joc .
Ai face bine sa nu iti mai ochii timpu ,judecandu-ma pe mine , mai intai ai face bine sa te privesti pe tine , in oglinda si apoi poti sa vorbesti cat te tine gura .
Ceea ce conteaza,e ca eu , eu am incredere in mine , si in faptele mele prezente , si stiu, stiu ca sunt si persoane carora le pasa intradevar de mine,fara a ma barfi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu