vineri, 6 ianuarie 2012

Inca alte mii de momente,tot asa ♥

Speram sa se termine, sa vina ceva mai bun, ceva cu mai multa bucurie, cu multe zambete si fara lacrimi si alte regrete. Nu a durat mult, si uite! A venit. Fara alte intrebari la care nu as putea gasi raspunsul.
Insa era prezent acel dor,acel dor enorm care ma facea sa plang in disperare si sa strig ca am nevoie de tine, de tot ceea ce esti tu..insa nu puteam face nimic. Nu erai aici. Ma durea. Incercam sa lupt cu propria mea fiinta, sa pot ajunge la linia de final,unde te-as putea regasi pe tine.
Fiecare clipa cu tine o am tiparita in minte,nu as putea sa uit nimic. Clipele sunt tot ce pot avea atunci cand am nevoie de un strigat de la tine, un zambet, o imbratisare. Nu poti fi aici cand ar trebui, si doare. Insa nu uita, indiferent de ce ar fi, oriunde as fi, oricand, te iubesc.
Nu cer nimic din ceea ce nu se poate,nimic in plus de ceea ce am. Si ce am ? Te am pe tine. Tu esti si vreau sa fi mereu zambetul meu de dimineata, sa te vad pe tine in fiecare dimineata, cand am aceea fata moracanoasa, sa fi tu cel care ma vede atunci cand deschid ochii usor,zambindu-ti,si spunandu-ti "Buna dimineata,iubitule", sa fiu cu tine si sa fiu lipsita de orice alta grija in plus. Speram sa nu se termine asa, nici nu ma gandeam sa imi pot gasi din nou aceea personalitate, sa o gasesc pe "Ea" din nou. A fost ceva neasteptat, mi-am recapatat puterile si am sperat din nou ca va fi bine, si a si fost. 
Sunt noptii in care stau treaza, doar gandinudu-ma la tine, la chipul tau care imi lumineaza viata, si fiecare clipa care ma facut sa plang de fericire.  
Singurul lucru care ma face sa renasc, e iubirea ta. Zambetul tau, si iubirea ta ma face sa pasesc din nou in viata asta care nu e deloc roz, mai invatat sa fiu fericita, sa inteleg lucrurile, sa imi dau seama ca nu e tot asa de urat cum pare sa fie, iubirea ta imi va fi mereu alaturi, indiferent de ce mi se va intampla. 
Acum, si acum ma gandesc la tine,si mi se lumineaza chipul. As vrea sa te sarut, sa te sarut ca si cum ar fi ultima data. Sa simt ca lumea ia sfarsit aici. Sa ma topesc doar atingandu-ti buzele, simtind ca zbor.
Visez alaturi de tine la multe alte clipe, in care as putea urla de fericire, as putea tipa in gura mare ca te ador atat de mult, incat nici nu as putea sa ma gandesc ca nu ai mai putea fi aici. Nu! Tu mai invatat, sa fiu si mai optimista decat sunt. De aceea, ma gandesc ca sunt clipe perfecte. Toate! Toate clipele cu tine sunt minunate. Mereu vor fii. Sper ca fiecare vise de-al nostru sa se implineasca, si sa fim mereu doar cu zambetul pe buze.
In anul acesta mi-am propus sa nu vad clipe fara tine, sa nu vad nici un plan fara tine, sa fi aici mereu, oriunde, oricand, sa ramai langa mine. 
Sa fi TU zi de zi, raza mea de soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu