sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Sa ma ascund


As vrea sa plec, sa fug, sa nu ma gaseasca nimeni. Sa fug sa ma ascund de-ntreaga lume,sa uit de tot ce doare 
Nu cer mult, vroiam doar sa fi aici pentru ca am nevoie de fiecare zambet de-al tau sa simt ca traiesc, iubirea ta imi da aripi, imi permite sa zbor, tinandu-te de mana simtinand ca suntem doar noi doi. 
Am nevoie doar de tine, am nevoie sa te simt, sa simt cum devenim o singura persoana, si sa iti spun ca te ador mult.
Nu ma intereseaza nimic, nimeni, poate fi oricine. Am vrut sa devenim 'noi', sa putem simtit sentimente uitate, aruncate, vreau sa nu doara, vreau sa fiu puternica si sa nu cred ca nu as putea sa ma ridic, doar tinandu-te de mana. Insa am pierdut ceva, mi-am pierdut inima la tine, in tot ceea ce esti tu, pentru ca nu pot fara tine, nu as putea fara zambetul tau, fara fiecare atingere a ta care ma face sa vibrez, fara acele sarutari in miez de noapte ... nu pot fara tine! Ma doar cand imi vorbesti distant, vreau sa devenim din nou 'noi', fara alte cuvinte. Te iubesc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu