joi, 15 martie 2012

Gandu-mi zboara!

Ma intreb de ce nu am mai scris pana acum, si nu gasesc un raspuns concret, imi tot caut scuze, dar nu, nu am mai scris pentru ca de fiecare data aparea cate ceva, si pur si simplu nu aveam timp. Si mi s-a facut dor, chiar mie dor, sa scriu ce imi trece prin minte, si ceea ce simt..
 Mie dor de mine, mie dor de toata 'pacostea' care eram, si toate nebuniile mele. Sunt o fire sensibila, ma doare atat de mult, cand vad ca persoana draga mie ma respinge, sau pur si simplu incearca sa se indeparteze de mine. Si cum as putea sa fiu altfel ? Cum as putea sa nu simt nimic, cand mie imi pasa, cand tu esti raza mea de soare, si zambetul meu ? Cum as putea sa nu te mai stiu aici, cand am atat nevoie de tine? Nu, chiar nu pot! Nu pot sa te las, sa-mi scapi, esti important pentru mine.
 Acum m-am decis. Ma impart in 123824284 de bucatele, 1 pentru toate nevoiile mele, iar restu sunt doar ale tale. Vreau sa te uiti la fiecare bucatica, si sa ma regasesti in fiecare dintre ele, sa faci in asa fel incat langa tine sa fiu un intreg, de care tu sa ai grija, sa se pastreze mereu asa..
Am pierdut de mult acele zambete de fericire din inima, urlete de emotii, lacrimi de fericire, si orice alta nebunie alaturi de tine, tu esti gandul meu, doar al meu..
Si ce daca nu pot dormi, nopti la rand ? Si ce daca noaptea e tot zi ? 
Pierd notiunea timpului, si mie dor de toate amintirile mele,cu tine dragul meu, si cu tine iubita mea surioara, mie dor sa te simt aicii langa mine, si venind la tine de fiecare data cand simt ca nu mai pot. Cand simt ca nu mai pot respir , te sun si tu ma asculti... si stiu ca indiferent de orice sfat mi-ai da te ascult, pentru ca stiu ca toata lumea e a mea, si pentru ca nu se poate intampla nimic mai rau decat atat..
Firea mea sensibila, sociabila, faptul ca ma enervez repede poate ii face pe altii sa nu ma inghite, dar pot sa fac ceva? Nu. Asta sunt eu, iti convine? E doar treaba ta. Plus de asta sunt o fire prietenoasa, imi plac lucrurile cat mai noi, sunt o fire foarte schimbatoare, si ma cam plictisesc atunci cand mi se tine teorie, deci ai grija ce spui. Sau poate chiar pana la urma nu ma deranjeaza opinia ta, deci vorbeste cat te tine gura.
Am incredere in mine, in ea, prietena mea, si stiu ca daca e aici, imi voi indeplini visele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu