marți, 27 martie 2012

M-am reintors..

Candva imi doream sa scap de ' infernul ' acesta, sa fiu invizibila, sa dispar sa nu iti mai simt atingerile, sa nu te mai vad aratandu-mi iubirea ta 'magica', care nu ma ajuta deloc pastrandu-ma calma, si totodata sa imi pastrez zambetul de altadata. 


Nu speram la acel print din poveste, speram doar la acele sentimente pure, la mangaieri suave, la sarutari pasionale, la atingeri fierbinti si la toata dragostea ta. Fara a ma astepta in orice moment la orice alta 'surpriza'.Ma dezgusta toate atingerile fortate, toate lucrurile care le faci doar ca sa iesi in evidenta in fata altora.Am plecat de la rau ca sa ajung la alt rau ?  Stiu ca sunt incapatanata, ca nu vreau sa te bag in seama atunci cand vorbesti cu mine, insa singurul lucru de care as avea nevoie atunci ar fi doar imbratisarea ta si atat, fara sa incerci sa imi ' scotii ' ochii cu tot felul de lucruri, stiu de asemenea ca ma supar din orice prostie, dar sti destul de bine ca imi trece mai repede decat m-am suparat! Plang repede, dar nu mie rusine. Ma enervez, si nu-mi place sa mi se faca scene de gelozie, sau orice alta scena care cred eu nu isi are rostul.

 Nu sunt fata ideala si nici nu vreau sa fiu.Stiu ca gresesc, dar nu voi fi niciodata de acord cu practicile tale..Am plecat de undeva sperand ca imi va fi mai bine, ca ne va fi noua mai bine, si uita-ma unde am ajuns..

2 comentarii:

  1. Stiu ca am gresit, stiu ca poate nu iti plac practicile mele dar. Nu vreau sa iti scot ochii. Chiar nu credeam ca vei spune da asta.

    „Nu speram la acel print din poveste, speram doar la acele sentimente pure, la mangaieri suave, la sarutari pasionale, la atingeri fierbinti si la toata dragostea ta.”

    Asta ti-am oferit.

    „Ma dezgusta toate atingerile fortate, toate lucrurile care le faci doar ca sa iesi in evidenta in fata altora.”

    Iti garantez ca nu fac lucrurile astea doar sa ies in fata. Eu cred ca e invers, asta am crezut mereu.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce mai esti inca aici, daca crezi asta ?!

    RăspundețiȘtergere