marți, 3 aprilie 2012

Visele imi apartin!


 Azi am ajuns inapoi la visele mele prostesti, pentru tine poate. Azi am inceput sa fiu din nou eu singura, avand acel zambet care e doar o alta masca, pentru a incerca sa imi ascund sentimentele. 
Visez din nou, vreau ca in fiecare vis de-al meu sa ma regasesc, sa stiu ca pot fi eu, fara a ma teme din nou de o alta lovitra, de o alta dezamagire, de o alta minciuna.
Credea-m in vorbele si in toate visele tale, dar de acum voi crede doar in mine.
Nu vroiam sa imi pui lumea la picioare, ceea ce imi oferea imi era mult prea suficinet, insa nimic nu pare sa fie ce a fost.Nu am nevoie de bani, averi, pentru ca asa niciodata nu vei fi fericit!
Aveam nevoie doar de un zambet cald si de cateva vorbe spuse din inima, nu doar ca sa ma determini pe mine sa imi schimb gandurile.
Gandurile mele, o au doar pe ea, mama mea, sipe cele mai bune prietene!
Azi doar visez,  visez la ceea ce nu am putut visa vreodata, as vrea.., mi-as dorii.. sa fiu cine nu sunt, sa pot zbura, sa fiu unde nimeni nu e.
Nu mai vreau minciuni, nu mai cred in nimeni, am doar incredere in mine si asta e suficient pentru mine. Visele mele nu s-au terminat, abea acum incep.
 Si sti care este partea buna la vise? Ca poti visa ca ai langa tine orice persoana cu care nu poti fi in realitate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu