luni, 9 aprilie 2012

You again ?

 Sunt atat de obosita, incat abea imi mai simt ochii, as vrea sa las naiba leptopul si sa ma pun sa dorm, un somn bine meritat! Dar nu pot. Ma gandesc cum am ajuns in situatia asta, cum am permis sa aud astfel de cuvinte din partea ta !? Imi imaginam orice, dar altfel de viata alaturi de tine, fiind ceva dulce, fara un pic de durere. As minti daca as spune ca sunt bine, dar poate in momentele de fata iti spun 'bine' doar pentru simplul fapt sa nu ma mai bati la cap, sa poate cine stie ? 
Nu sunt iubita aceea din povesti, cu care tu te'ai fi simtit minunat, sunt o alta, O oarecare fata, care abea creste. Abea mi'am simtit viata in palmele mele, m-am temut de ce va urma, de consecinte, si de toate dezamagirile de care voi avea parte, si intradevar aveai dreptate, cred ca nimic nu doare mai tare decat o noua dezamagire din partea persoanei caruia parea sa ii pase de tine!
As putea sa ma las prada dureri ?! sau dezamagiri ? Nu as castiga nimic, doar as avea de pierdut. Trebui sa am acel zambet de 13124735463 kilometri, sa am acele gropite de care sa ma pot bucura, si toata veselea mea de altadata. Nu pot sa am langa mine o persoana care ma dezamageste de fiecare data cand imi doresc sa o am alaturi, indiferent daca e singurul lucru care mi-l pot dori.



3 comentarii:

  1. Si eu aveam candva o pagina asemanatoare si mereu spuneam tot ce am pe suflet . Imi era mai usor sa scriu aici , decat sa scriu intr-un jurnal normal.
    Starea prin care treci tu acum , trec milioane de femei si asta pentru ca nu facem la timpul potrivit alegerea buna.Se spune ca ar trebui sa apreciem persoanele cu defecte si calitati , dar cel expus de tine e un defect care nu il poti duce in carca ta toata viata.
    Nu exista cuvintele apropiate pentru momentul acesta prin care treci , in schimb iti pot recomanda sa lasi in trecut tot cat poti tu de repede . La capatului acestui moment trist cu sigurata te asteapta bucuria si fericirea pe care o meriti. Invata repede ca persoanele indiferent de cine sunt ele , vin si pleaca atunci cand te astepti mai putin iar langa tine la bine si la greu va fi cine nu te astepti . Te pup si te imbratisez cu drag , capul sus si zambetul laaaaaaaaarg kilometric asa cum ti-l doresti (K)(K) .

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze pentru eventuale greseli de ortografie , dar mai atingi chestiile astea pe aici pe la laptop si nu observ :"> .

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din suflet pentru sfat, cred ca imi este de folos :*!

    RăspundețiȘtergere