luni, 7 noiembrie 2011

Un drum de o mie de mile incepe cu un singur pas...




Am inceput sa merg pe un drum,necunoscut..nu il cunosc..nu stiu cum arata..si nu stiu unde am sa ajung! insa te vreau langa mine, vreau sa ma ti de mana si sa spui ca iti pasa,si ca nu esti asa cum imi vine mie sa cred.. clipele sunt scurte,insa nu uit de tine.. de"noi". da mie dor si ce rezolv daca spun ce simt? oricum clipele sau scurs,nu mai esti,nu te mai simt! .. ce mult mi.as dori ..
Maine 8 nov. e o zi speciala pentru mine, in ziua asta sf.ma adus mamica mea pe lume,cand am deschis ochi toata lumea era fericita ,toata lumea ma iubea,insa acum lucrurile sunt mult mai diferite.. nu te vad pe tine,"fat-frumos", care vine pe un cal alb,si imi spune ca mereu va fi AICI !
Nuuuuuuuuu ! Nu cred ca sti ce inseamna asta , cu toata ca as vrea sa urlu in gura mare,si sa iti zic ce simt pentru tine ... dar cu siguranta nu ar avea nici.o valoare,si atunci pentru ce? sa razi ? 
Stiu ca sunt un stres' nu doar pentru tine,pentru persoanele care nu ma inghit,care nu suporta sa ma vada fericita si implinita asa cum visez de multa vreme .. e prea devreme sa incep un drum nou,singura.. insa cu incredere in mine sunt sigura ca am sa reusesc !
Am incredere in mine si in tot ceea ce pot face..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu