duminică, 6 noiembrie 2011

E altceva aicii..

Oare ce se intampla? oare este ceva? cat de sincer poti fi ?
Dupa cum ai spus esti dulce,tandru,manipulator ceea ce inseamna ca poti face o persoana sa te iubeasca'dar apoi sa te deteste! Ce inseamna asta? Defapt cum esti?! Ce cauti? Esti atat de sesibil,inca vocea ta imi da fiori de fiecare data,nici nu cred ca ar trebui sa fie altfel..esti tandru!
Zambetul tau,ma molipseste si pe mine.. pentru ca de fiecare data cand iti vad chipul ,te vad fericit,te vad doar in clipa aceea,in care tu nu te gandesti la nimic altceva decat la "noi". Exista "noi"? Cum suntem "noi"?
Iubirea se imbina de prea multe ori cu orgoliu,cu dorinta de a invinge si de a fi cel mai bun! insa trebuie sa lupti,daca iti doresti aceea iubire,trebuie sa arati ca iti pasa..ceea ce e evident!
Poate ca suntem diferiti,defapt suntem insa,lucru care ma fascineaza e ca te-am facut sa crezi ca sunt o enigma in mintea ta,ceea ce e mult mai fascinant..
E uimitor! Nu-mi imaginam o asa imagine plina de culori intense,in care te vad pe tine,cu multa iubire si tandrete.. si cum ar putea sa nu iti placa ? cand e asa de dulce? 
Am stiu amandoi sa traim cu intensitate,clipa,si ne adoram unul pe celalat..Sunt atat de multe intrebari la care inca caut un raspuns concret,insa simt ca raspunsul ma ocolesti,ceva nu pare a fi sigur..defapt tu esti sigur? cat de sigur e ceea ce suntem "noi"? 
Din sufletul meu,nu se sterg nicioadat amintirile care conteaza!
Pastrez tacere..nu cer nimic in schimb..
Vreau sa fi sincer,atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu