luni, 14 noiembrie 2011

Dream




Si ce daca visez? Toti visam .
Imi aduc aminte cum visam atunci cand eram mica, printul meu sa fie cel mai frumos,si sa ne iubim pana cand moartea ne va desparti .. da acum pe bune',cine mai crede in vorbe goale,pana la urma?!
Azi nu mai visez la asa ceva, pentru ca e prea putin probabil sa fie asa.. Pt. ca azi iubirea e inteleasa altfel,iar cuvantul "Te iubesc",nici macar nu isi mai are aceeasi semnificatie de alta data, trist..
Acum nu mai visam la iubire,ci sa avem cat mai multi bani,si avere ..pe asta se pune pret acum,din pacate ... Nu la toti,insa majoritatea parca au inima de gheata,parca nu simt,parca nu au nevoie de iubire,parca ar vrea sa fie mereu fara pereche,si singuri..
Eu visez, da visez la o iubire precum a ta,in diminetile intunecate sa fi tu soarele meu',in serile de vara sa fi tu ingerul meu,sa fii tu cel care imi zice ce e bine si ce nu,si sa fi aici mereu,sa nu iti simt lipsa,sa nu iti duc dorul,sa ma vezi zambind .. e tot ce as putea cere !
La urma urmei nu frumusetea conteaza,ci inima ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu