marți, 15 noiembrie 2011

Din inima!



Azi vrei sa crezi din nou .. vrei sa speri,sa crezi ca se poate,vrei sa te gandesti si la tine,dar parca tot nu se poate.. de ce? De ce mereu ne gandim la altii ,inainte de a ne gandi la noi?! De ce trebuie sa ne gandim sa nu sufere alti,si tu sa suferi? De ce?
Aveai impresia ca lumea e a ta,erai cu el si totul parea sa mearga bine,dar totusi nu se poate .. e prea devreme,sau poate prea tarziu ... tarziu pentru ce?! pentru a fi noi? noi nu am fost "noi". Nu se poate!
Te vad,te simt,te ating,te am..dar parca tot nu esti! Te pierd,te-am pierdut,unde esti ? De ce ai plecat,de ce ai vrea sa pleci?!
Ce simti? Spune-mi tu,ca il stii! Nimeni nu poate sa imi zica mai bine,si sa stie ce vrea..dar totusi nimeni nu zice ca el,fiecare are sentimentele lui,fiecare iubeste,minte,vorbeste,saruta,mangaie,iarta.. in modul lui..
Nu vreau sa fie din nou greu,nu simt nimic,dar as vrea sa fie cum spui tu ... insa cel mai probabil e sa risc prea mult,si sa pierd mult..ar fi posibil si sa ma ard! inca nu as risca.. tu ce spui?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu