duminică, 27 noiembrie 2011

Amintirile raman,indiferent de ce ar urma..


Sa mint?! Pentru ce? 
Mereu voi avea tiparit in minte ceea ce ai insemnat pentru mine,mereu voi sti sa iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine .. mereu voi pastra tiparit in inima mea , primul sarut,primi fluturasi,primul "te iubesc",prima imbratisare , prima adiere a respiratie tale in parul meu.. Mereu!
Iubirea e complicata.. am avut puterea sa o pastram doar atat,inima nu a fost la comanda,asta a simtit asta a facut! Da stiu..doare.. la fel ca pe mine! nu mint!
Te simt,nu te mai am,dar vreau sa iti fie tie bine, vreau sa fiu mereu acea persoana care e intotdeauna aici sa te ajute indiferent de ce va urma,stiu si stii si tu bine ca amintirile raman,tiparite in minte si inimile noastre,mangaierile tiparite in pielea noastra delicat parfumata,sarutarile in miez de noapte,inca parca le mai simtim,vorbele dulci parca inca le mai auzim,dar totusi .. am luat-o pe drumuri diferite..
Si poate ca da, poate ne va parea rau candva ca nu mai exista un "noi" , dar atunci cu siguranta nu va mai conta!
Trebuie sa razbatem,sa fim fermi,sa avem incredere in noi ca se poate,nici nu sti de unde poate sa apar iubirea ..e neprevazut acest lucru,nu poti sa apesi pe aceea"telecomanda" si sa ii dai pe alt program .neahh! ea e unica,se simte rar,si doar una e adevarata !

2 comentarii: