miercuri, 23 noiembrie 2011

Am nevoie de tine!




As vrea sa te simt aproape de mine,as vrea sa te stiu in orice clipa aici .. Sunt sentimente pe care nu le cunosc,as vrea sa stiu ce simt,sa stiu ceea ce vreau si imi doresc.. insa cu trecerea timpului am nevoie de tine ,din nou si din nou am nevoie de tine,sa pot visa , sa ma asculti ,sa fi aici sa ma iubeste!
Am nevoie de tine,pentru ca as vrea sa te simt aproape chiar si atunci cand nu esti aici ,am nevoie de tine cand ma trezesc sa fi tu raza mea de soare, am nevoie de tine pentru ca imi place cand imi dai beep-uri sau mesaje 'ca ai nevoie de mine',am nevoie de amintiri calde cu noi pentru ca uneori lumea de afara e rece si dura,am nevoie de tine pentru ca atunci cand ma intorc de la scoala sa ma astepti cu un zambet cald,am nevoie de tine pentru ca atunci cand sunt trista sa iti pot vorbi,pentru ca tu esti singurul care are nevoie de mine !
Imi place cand ma cauti doar pentru a-mi spune ca ai nevoie de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu