joi, 19 iulie 2012

Oricat ar ploua, e tot timpul soare

As vrea sa pot sa visez, as vrea sa fiu si eu aceea persoana care sa nu se gandeasca la altii inaintea propriei persoane, as vrea sa te simt.
Incerc sa iti simt mirosul, incerc sa iti simt respiratia grea in parul meu dar nu pot.. te caut in bezna seri, dar nu te pot atinge, nu te pot vedea, dar in mintea mea te simt.
Simt cum mi se umezesc ochii, cum as vrea sa ma ti de mana gandindu-ma ca va fi soare indiferent de cati nori ar fi, as vrea sa stiu ca se poate sa visam.
Mie greu, pentru ca as vrea sa nu ma gandesc atat, sa nu existe atatea intrebari la care nu gasesc niciodata un raspuns concret si cat se poate de adevarat. Ai putea ? Ai putea sa spui ca zbori deasupra tuturor viselor, pe langa toate acele ganduri care parca te sacaie pe zi ce trece si mai mult, in fiecare zi se mai adauga cate o intrebare, cate o dezamagire, cate un gand.
As vrea sa ma ciupesti, sa stiu ca ceea ce traiesc nu este doar un gand pe care mi-l doresc, dar tu ? Tu poti, stiai ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu