duminică, 19 august 2012

Mi-e sete

Vara asta imi doream sa treaca cu totul altfel, imi doream ca tu sa fi fost de la inceputul ei aici, sa simtim mirosul ploii, sa simtim fiecare vant rece impreuna. As fi vrut sa fi aici, la fiecare scanteie, la fiecare pas greu.
Mi-e sete de tine, as vrea sa poti sa fi aici, sa imi cunosti fiecare miscare, fiecare suparare, fiecare zambet prostesc, fara sa ma judeci, fara sa te superi pentru orice prostie, sa poti avea incredere in mine, in ceea ce am fi incercat sa construim.
Iti aduci aminte de acele priviri adanci si profunde care ni le aruncam ? Cand zambetul tau imi incalzea ziua, cand asteptam un mesaj de-al tau cu inima in gat, cand imi doream sa fi aici dinainte de aceasta vara incurcata. Noi doi stim prea bine, ca iubirea noastra incepe sa se dezvolte, buna, rea, sunt aici, si te gasesc si pe tine in fiecare dimineata langa mine, fiind tu soarele meu, fiind persoana care imi vede toate starile , si care ma simte la fiecare suparare. Fiind tu cutia mea cu surprize, fiind tu aceea persoana care ma surprinde, neasteptand nimic in schimb. Sunt miliardara cu tine, si cu toate prostiile tale necunoscute .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu