sâmbătă, 2 iunie 2012

distanta

Grija cu care am deschis ochii, ma ingrijorat. Aveam inima in gat, crezand ca ceva sa intamplat, singura persoana pentru care imi fac cele mai multe griji, esti tu ,mamico. 
Mie asa dor de tine, as vrea sa fi aici, si sa iti soptesc un secret. Cat ma bucur, ca e asa, doar ca este o problema, si nu stiu daca rezist, de dor..
 Distanta e problema mamico si aicii, eu o cunosc destul de bine, pentru ca vad cum e si cu noi, doar ca aici difera sentimentele, si starea noastra. Dar stiu ca voi putea, voi muri de dor, de nerabdare, dar voi fi tot aicii, asteptand cu multa incredere, si mult calm sa il vad. Sa vad cum va veni sa fie aici, sa ma tina de mana, sa il pot vedea, sa pot striga in gura mare ca a venit doar pentru mine, si ca va fi aicii pentru mine.
Eu stiu ce pot, am incredere in mine insa acum depinde de el. Il astept cu nerabdare, si cu inima cat un purice, dar nu va veni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu