joi, 5 mai 2011

Fara masca!,vise si dorinte..

Si ce daca am defecte?! 
Nu am voie sa am dorinte?!
Nu trebuie sa fim perfecti,ca sa le putem avea..ele vin de la sine,cu intensitate,cu caldura,prospetime,si dorinta de a avea,de ati dori ceva nou,si e o dorinta curata! E umilitor cand cineva iti spune"tu nu poti sa iti doresti!,tu nu sti sa iti doresti!,tu nu ai cum!,tu nu esti ca noi!" Dar toate astea sunt simple prostii,invidia ii ucide pe alti iar pe alti ii invie!,tocmai de acea trebuie sa iti fi dorit vreodata ceva,indiferent de ce ar fi fost acel lucru..nu conteaza e dorinta ta!

Ce conteaza ce spun altii?tu te multumesti si cu ce ai.Asa esti tu! Simpla!...inca mai exista un "dar",pt ca oameni din ziua de azi nu te pot accepta asa cum esti tu cu adevarat ta fata,fara masca dupa care incerci sa te ascuzi,si pe care o schimbi in fiecare zi..si pentru ce?Oricum nu te simti bine in pielea ta..e penibil,zau.
Gresim mereu pt ca atunci cand vedem pe cineva imbracat intr-un stil anume,aranjat,machiat,coafat..ne spunem noi insine ca trebuie sa avem si noi toate astea..pt ca "ei"sa nu rada de noi..si sa te simti stanjenitor,si apoi sa te inchizi din nou in tine..si sa te doara ceea ce cred ceilalti despre tine. E atat de stupid,dar pe tine inca te doare.
Intradevar fiecare om are visurile lui,dorintele lui,reusitele,esecurile..asa cum le are sunt bucuriile sau tristetile lui,nu le poti schimba asa..pur si simplu ca vrei tu ! Asa cum eu am vise,care vreau sa devina macar jumtate din ele,de asemenea am si dorinte! Visele mele sunt doar ale mele,sunt greu realizat in cruda realitate..insa mai sper! Sper,in speranta,de a incerca sa ma cunosc si mai bine,de a incerca sa imi fac prieteni sa ma cunoasa..asa..simpla,cum sunt eu !,dar totusi sunt diferita! nu ?! Pt ca fiecare e altfel,chiar daca uneori vrei sa facem acel lucru rapid cum facem pe net"copy-paste"si care totusi nu a fost ideea noastra.. A un vis si acela esti tu insuti ! Numai tu sti ca esti al meu,doar al meu,visul meu..
Dorinta mea care este ? De a-mi realiza visul,mai devreme sau mai tarziu..
Un sfat:Nu renunta la visele si dorintele tale,nu te lasa calcat in picioare de vorbele si invidia celor din jur!
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu