vineri, 9 septembrie 2011

Intre trecut si prezent

Priveam in gol si-mi lasam gandurile sa zboare ,cand deodata ma fulgerat o intrebare : se poate ca trecutul sa devina prezent ?
Inca am urme din trecut,ma zguduie,ma raceste ca si cum as sta intr'o ploaie rece,si stau..si stau ..gandindu'ma daca am regrete .. Insa nu am! Ceea ce a ramas in mine,in inima inca sunt doar acteva urme de iubire,aceea iubire de vara,primavara si de tot ce vrei tu ! 
E amestecat cu prezentul meu,ma bulverseaza,ma face chiar sa nu stiu ce vreau..Insa imi vreau prezentul! 
Prezentul ma reprezinta,e alt timp,e altcienva care se gandeste la mine,altceva ce ma fascineaza,e alt lucru minunat! 
viitorul nu ma acapareaza,pentru ca sunt preocupata de prezentul meu ..sii ..si atat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu