vineri, 8 aprilie 2011

vis..





e totusi un vis,al meu..straniu dar in acelasi timp cand ma gandesc la el,mi se umple sufletul de fericire..
poate ti se pare absurd.si crezi ca vorbesc doar asa sa ma aflu in treaba,dar nu e asa..stii bine! el e visu meu..vreau sa cred ca are si el un suflet,e curat si sincer...insa totusi nu-l pot atinge,e mult prea departe de realitatea care ma inconjoara..
"era"visul meu zi de zi,ma treazeam si primul lucrul pe care il faceam ma gandeam la acest vis,care speram sa mi se indeplineasca..cu greu insa.Problemele incep sa apara,din ce in ce mai multe,iar visul se pierde in ceata,ramane acolo mereu..acolo in cutiuta cu lucruri magice,fermecate,si de neuitat..in inima mea!
vroiam sa se realizeze visul acesta,era ceva unic!,ma incanta,ma fermeca..imi dadea putere.. 
...va fi mereu un vis',un vis vesnic,doar visul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu