sâmbătă, 18 iunie 2011

Drum drept.

 Sunt din nou eu , ma gasesti aici ! , plina de entuziasm , cu zambetul meu larg , si cu gandurile mele .. Poate e ciudat ,dar sunt eu !
Intamplator..intamplator ma`m schimbat . Nu e vina ta , asa am decis eu` + orgoliu` meu e muult prea mare , pt a lua anumite decizi care"normal"erau corecte.
Uite`ma aici in fata faptului implinit .. Ma vezi ?! Sunt eu , Roxy` .. Asta poate schimba cu ceva lucrurile, insa e realitatea !
Pe tine te`am asteptat sa vi , sa fi aici .. sa iti simt prezenta.. sa simt ca"traiesc". Momentul se apropie cu repeziciune, abea astept sa vina clipa.. sa stiu ca te bucuri alaturi de mine, poate te "surpind" , ceea ce ar fi :>!
Clipele nu stau in loc.. trec mai repede decat am vrea noi , insa ramane amintirea.. vie ?!
 Stiu cum sunt acum`, nici nu vreau sa ma schimb nici macar un pic .. sti de ce?! Pt ca nu imi doresc asta ! E sentimentu` meu si tu sau altcineva nu ma poate schimba.
Mereu am fost pe cont propiu, de ce nu as fi si acum ?!
Sunt eu acum doar Roxy`.. Alta .. !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu