sâmbătă, 5 ianuarie 2013

cum se numeste ce am facut ?!

2012 . A trecut repede, au fost dezamagiri, esecuri, zambete, lacrimi de durere, fericire, rasfat, si toate au trecut, vroiam ceva mult mai nou, mai proaspat. 
2013 A venit. Incepand cu data de 1 Ianuarie 2013 ora 05:00 aproximativ, am avut parte de cele mai minunate clipe din viata mea, cele mai frumoase priviri, si imbratisari. Nu uit de unde am plecat, nu uit ca am in suflet un dor mare, si toate dorurile mele as vrea sa le trimit sa-ti spuna cat de mult incep sa ma atasez de tine. 
Stiu ca e greu, trebuie sa ai un pic mai multa forta decat de obicei si sa ai curajul sa spui 'nu' atunci cand este cazul si 'da'de asemenea. Nu trebuia sa se intample, am mai discutat despre asta dar vorba ta.. tot raul spre bine! Hai sa incercam sa nu privim lucrurile chiar atat de negative, poate e bine, poate vom avea curaj si poate ne vom pierde intr-o singura persoana. Vom astepta cu nerabdare luna iunie si va fi bine. Voi fi nerabdatoare sa-ti ating buzele, si tu sa-mi spui 'Nu pot sa ma abtin'. 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu