sâmbătă, 1 septembrie 2012

E toamna si-n sufletul meu

             Tocmai m-am trezit in miez de noapte, crezand ca mi se pare, dar nu , tocmai vara sa sfarsit. Imi voi aduce aminte cu zambetul pe buze de fiecare nebunie din fiecare zi, cu tine, cu tine, si cu tine .. Imi aduc aminte de noptiile pierdute cu tine draga mea Madalinoooo' , stand si povestiind de orice prostie, si de fiecare poza vazuta pe net, amuzandu-ne una de alta, razand fara oprire, cu lacrimi in ochii sa se opreasca timpul in aceea clipa, sa o savuram cu mai cu multa savoare. 
             De tine draga mea micutaa, de fiecare cearta prosteasca, de toate acele zambete  pe care reuseai sa mi le oferi zi de zi, indiferent in ce dispozitie era, si de tine bruneticaaa' mea, nu cred ca as putea sa uite de zilele in care pierdeam ore vorbind cu tine pe messenger, intrebandu-te de mii de ori daca esti bine, si facandu-mi griji de fiecare data cand nu raspundeai la telefon. 
            O sa-mi fie dor si de tine, mamicoo' , zilele de vara petrecute cu tine au fost minunate. Zambetul tau , ma incalzea pe mine pana vara viitoare, rasetele tale ma faceau si pe mine sa dansez de bucurie, la fel si imbratisarile tale primite, fiind o rezerva de toamna calda. 
            Si intradevar nu mi se pare. E toamna. E toamna afara, e toamna si in sufletul meu. Nu mai gasesc  caldura aceea inabusitoare, sufocanta, enervanta. Te gasesc doar pe tine, dar prea departe de mine.

Strange-ma in brate, sa-mi poti simti respiratia.
Pupa-ma pe frunte, sa imi simti caldura corpului.
Spune-mi mii de cuvinte, sa pot simtit iar vara.

       Cu gandurile necunoscute, vom incerca sa traim o toamna impreuna, o toamna a noastra. Incercand sa simtim impreuna vara ce a trecuta. Fotografiile si toate rasetele in miez de noapte sa ni le reamintim, pentru a crea un nou peisaj in care sunt doar noi doi, intr-un final . Si iti reamintesc..
Ca a venit toamna, as vrea sa-mi acoperi inima cu ceva, cu umbra unui copac sau mult mai bine cu dragostea ta .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu